Hallo allemaal. Mijn naam is Laura 23 jaar en ben beginnend fotografe. Ik ben me hele leven eigenlijk al wel dol op fotograferen, maar heb sinds kort eindelijk een spiegelreflexcamera van Nikon. Mijn favoriete modellen zijn mijn kat, en neefje van anderhalf. Ik werk nu nog met een simpele beginners lens maar ben aan het sparen voor betere. Als ik een wegga zoals naar de dierentuin of vakantie is me camera onmisbaar en zie ik vaak meer door de lens van me camera dan gewoon door me ogen. Ook ga ik binenkort beginnen met fotoshoots voor familie en vrienden, ik zeg altijd maar zo. Oefening baart kunst Zodra ik weer een computer ter beschikking heb zal ik mijn foto's uploaden. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. En tips zijn altijd welkom. Groetjes Laura