hallo
Hallo allemaal.
Mijn naam is Laura en ik ben beginnend fotografe.Ik ben me hele leven eigenlijk al wel dol op fotograferen, maar heb sinds een jaar eindelijk een spiegelreflexcamera van Nikon. Mijn favoriete modellen zijn mijn katten Smokey en Cheetah, en neefje Kyan. Maar ook ga ik graag te natuur in om te fotograferen. Als ik wegga zoals naar de dierentuin, vakantie of een boswandeling is me camera onmisbaar en zie ik vaak meer door de lens van me camera dan gewoon door me ogen. Ik zeg altijd maar zo. Oefening baart kunst. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. En tips zijn altijd welkom. Groetjes Laura